maandag 23 maart 2015

Welkom

Ha Blog-lezer!

Welkom op dit kersverse blog!

Hier zul je foto's vinden van de kleding die mijn kindjes dagelijks dragen. Zoonlief is 3 jaar en dochterlief bijna 3 maanden!

Ik hoop je te kunnen inspireren met tips en plaatjes, zodat je zult zien dat je niet veel geld hoeft uit te geven/te bezitten om je kids leuk aan te kunnen kleding. Een kwestie van goed inkopen en lekker te combineren. Ik vind het altijd een beetje flauw dat de populaire fashionable mama's een fortuin om de kids heenhangen. DAn is het een stuk minder moeilijk om een echte fashionista te zijn. De meesten van ons hebben een heel wat dunnere portemonnee, maar daarom hoeven onze kids er niet veel anders uit te zien!  Mijn ontdekkingen over koopjes op met name het web, maar ook van enkele bakstenen winkels zal ik hier ook voor jullie delen! Veel leesplezier!

De mama van AweSam en Gracefully :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten