dinsdag 24 maart 2015

little farmer








Vandaag een setje met grote merken, maar door slimme inkoop toch erg goedkoop. 
Van wat vriendinnen leende ik wat kleertjes voor onze kleine meid, waaronder dit mutsje. 
Het pakje van kidscase kocht ik voor een tientje(en zijn helemaal nieuw!). 

Misschien ben je daar niet zo van.. Van tweedehands bedoel ik dan. Toch kan Marktplaats dan ook voor jou wel iets zijn. Vink gewoon in het rijtje nieuw, zo goed als nieuw en gebruikt alleen de nieuw aan... Zo kocht ik drie (!) van dit soort mooie kidscasepakjes, allemaal voor een tientje :)

onder het pakje draagt ze een heel mooi shirtje van imps&elfs (robin who, voor de kenners)..
Een hele poos geleden waren die te koop bij de kruitvat, tegen hele fijne prijzen (8 euro voor een shirtje). Maar blijkbaar had ons lokaal filiaal flink ingekocht, want afgelopen keer gele-sticker actie lagen er nog heel wat in kleine maatjes. In de 50% tijd scoorde ik er al een aantal voor 4,-, maar later werd alle textiel zelfs 75%. Zo koste dit shirtje slechts 2,-.. 

Het sjaaltje is de helft van een strook die ik afknipte van mijn eigen sjaal. 
Niet omdat ik deze niet leuk vind, integendeel, maar omdat deze dat in de lengte wel kon missen.. Ik zei het al, ik heb van die strook de helft gebruikt. Ik heb dus nog een vierkant babysjaaltje. Ik besta nog maar net en heb dus nog geen bezoekers, maar de eerste die dit leest en ook zo'n tof sjaaltje wil hebben, krijgt em opgestuurd ;)

liefs, 

Rianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten