maandag 23 maart 2015

Little Cowboy






Vandaag een outfit onder de 25 euro! Hij heeft geen schoenen aan, dat scheelt een berg! 
Voor mijn zus maak ik een schilderij van haar jongste kindje. In ruil daarvoor naait zij een stel items voor mijn kids :). De stof kost op zich niet heel veel. Hij is van Michael Miller en te koop voor ongeveer een tientje voor een meter. Ik zie hem helaas niet in NL te koop op dit moment. Samen met de fournituren (garen, kamsnaps en restje tegenstof) is zo'n bloesje wel te naaien voor onder de 15 euro. 
In de bakstenen winkels shop ik eigenlijk alleen in de sale (op het web overigens ook). 



De tip voor vandaag is de vente flash op de site van petit pan



Veel leuke baby en huis artikeltjes tegen kortingen tot 70%. De verzendkosten vanuit Parijs naar NL zijn ongeveer 14 euro als ik me dat goed herinner van mijn eerdere bestelling daar. Wat ik deed was samen bestellen met de eerder genoemde zus, zodat we die kosten konden delen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten